۱. سپهر عشق خاله

 

سلام دوستان 

این وبلاگ رو برای خواهر زاده ی عزیزم راه اندازی کردم.. 

من که ازش خیلی دورم..دلم خیلی براش تنگ میشه.. 

چیزی از شیرین کاریاشو نمیبینم.. 

ولی دلم میخواست عکسایی که تا حالا ازش گرفتم رو براتون بزارم 

تازه وقتی که سپهر خان بزرگ شدن میبینن که بازم آفرین به همت خاله جونش 

والا از مامان و باباش که بخاری بلند نمیشه .. همه وقتشون رو با خود سپهر کوچولو میگذرونن  

هرچند شاید اگه منم پیشش بودم همین کارو میکردم .. و اصلا وقتم رو پای نت نمیگذاشتم.. 

همونطور که تو اون یه ماهی که ایران بودم گذروندم  

 

 

 

عکس گرفته شده فقط چند ساعت بعد از به دنیا اومدن سپهر خان 

    

                                   

 

راستی سپهر خان ما شب ولنتاین بدنیا اومد..  

 

بزرگ که بشه تولدش ۲ تا ۲ تا  کادو میگیره  

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مانلی جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:22 ق.ظ http://www.pesaremordad.blogsky.com

سلام ...خوش اومدی...آفرین به خاله مهربون سپهر کوچولوی ناز........من اولین نظر دهنده هستم ! نه؟؟

سلام عزیزم
ممنونم..
:)
بله شما اولین نظر دهنده ی وبلاگ سپهر کوچولو هستی..
ممنونم از لطفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد